Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za niezgodny z umową towar.

2. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji, czyli doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy. Wszelkie reklamacje należy składać wykorzystując w tym celu wypełniony formularz reklamacyjny (do pobrania TUTAJ, wzór wypełniania formularza jest TUTAJ). Wyjątkiem jest sytuacja, gdy naprawa bądź wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

3. Jeżeli Sprzedający, który otrzymał od Kupującego wynikającego z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

4. . Jeżeli Kupujący, z przyczyn określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, nie może żądać naprawy ani wymiany, albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.

5. Reklamacji towaru można dokonać pod warunkiem łącznego spełnienia następujących warunków:
- należy posiadać dowód zakupu (paragon fiskalny / faktura zakupu),
- towar jest kompletny (z dodatkowym wyposażeniem, jeśli takie było),
- towar był użytkowany zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji obsługi (jeśli taka została załączona przez producenta).

6. Firma MANETKA zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia reklamacji na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, w uzasadnionych przypadkach.

Witryna stworzona na platformie